مقاله
مرداد ۱, ۱۳۹۸
Mr Bullet

معرفی بازی اندروید Mr Bullet

معرفی یکی دیگر از بازی های ساخته شده با انجین فیزیک که می تواند مدت ها شما را سرگرم کند؛ در بازی Mr Bullet (به معنای […]
تیر ۲۹, ۱۳۹۸
سند طراحی و توسعه بازی

سند طراحی و توسعه بازی – قسمت 2

در قسمت اول سند طراحی و توسعه بازی از اهمیت این سند گفتیم و توضیح دادیم که این سند معمولا از سه بخش اصلی تشکیل شده […]
تیر ۲۹, ۱۳۹۸
game design document

سند طراحی و توسعه بازی – قسمت اول

یکی از اصلی ترین مراحل در ساخت بازی که از لحاظ اولویت زمانی هم  باید در همان گام های آغازین پروژه انجام گیرد، تنظیم سند طراحی […]
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶

مسیر طولانی DYO

این مقاله ترجمه گفته های Jocia Rocancio برنامه نویس و یکی از گیم دیزاینرهای گروه بازی سازی Team DYO است. هفته گذشته، ما بازی خود با نام […]
آبان ۲۱, ۱۳۹۶
ساخت بازی های آنلاین

متاسفانه موفق نمی شوید!

در طی چند سال اخیر موفقیت و محبوبیت روزافزون بازی های تحت شبکه اینترنت (بازی هایی که امکان مشارکت دو و یا تعداد بیشتر بازیکن واقعی […]
تیر ۱۸, ۱۳۹۶
رویداد TGC

بررسی رویداد TGC :شروع خوب، پایان بد

بزرگ ترین رویداد بازی سازی ایران و حتی غرب آسیا، و یکی از 20 رویداد بزرگ  جهان در این زمینه در روزهای 15 و 16 تیرماه […]
تیر ۱۲, ۱۳۹۶
گیم میکر استودیو 2

امکانات جدید گیم میکر استودیو 2 – Room Editor

گیم میکر استودیو 2: انجینی که کمپانی yoyogames در سال گذشته، بالاخره آن را منتشر کرد و انقلاب بسیار بزرگی را در تمامی جنبه های این […]
تیر ۱۱, ۱۳۹۶
بررسی بازی Inside

بررسی بازی Inside : چیزهایی که هرگز نمی بینیم!

عناصر و المان های متفاوتی دست به دست هم می دهند تا یک بازی، تجربه ی خوبی را برای بازیکن به وجود بیاورد . از این […]
تیر ۳, ۱۳۹۶

بازیباز را گمراه نکن!(گیم پلی و داستان-قسمت اول)

یکی از اولین نکاتی که قبل از شروع به ساخت یک بازی باید به آن توجه کرد، مشخص کردن هدف کلی برای بازیباز است. به طوری […]
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶
gameclass_rooling_sky1

بررسی بازی: Rolling Sky

در این مطلب با بررسی Rolling Sky درخدمت شما هستیم. بازی که ممکن است در زمان نصب و دیدن آیکن آن، ساده و کوچک به نظر […]