مقاله
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶

مسیر طولانی DYO

این مقاله ترجمه گفته های Jocia Rocancio برنامه نویس و یکی از گیم دیزاینرهای گروه بازی سازی Team DYO است. هفته گذشته، ما بازی خود با نام […]
آبان ۲۱, ۱۳۹۶
ساخت بازی های آنلاین

متاسفانه موفق نمی شوید!

در طی چند سال اخیر موفقیت و محبوبیت روزافزون بازی های تحت شبکه اینترنت (بازی هایی که امکان مشارکت دو و یا تعداد بیشتر بازیکن واقعی […]
تیر ۱۸, ۱۳۹۶
رویداد TGC

بررسی رویداد TGC :شروع خوب، پایان بد

بزرگ ترین رویداد بازی سازی ایران و حتی غرب آسیا، و یکی از 20 رویداد بزرگ  جهان در این زمینه در روزهای 15 و 16 تیرماه […]
تیر ۱۲, ۱۳۹۶
گیم میکر استودیو 2

امکانات جدید گیم میکر استودیو 2 – Room Editor

گیم میکر استودیو 2: انجینی که کمپانی yoyogames در سال گذشته، بالاخره آن را منتشر کرد و انقلاب بسیار بزرگی را در تمامی جنبه های این […]
تیر ۱۱, ۱۳۹۶
بررسی بازی Inside

بررسی بازی Inside : چیزهایی که هرگز نمی بینیم!

عناصر و المان های متفاوتی دست به دست هم می دهند تا یک بازی، تجربه ی خوبی را برای بازیکن به وجود بیاورد . از این […]
تیر ۳, ۱۳۹۶

بازیباز را گمراه نکن!(گیم پلی و داستان-قسمت اول)

یکی از اولین نکاتی که قبل از شروع به ساخت یک بازی باید به آن توجه کرد، مشخص کردن هدف کلی برای بازیباز است. به طوری […]
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶
gameclass_rooling_sky1

بررسی بازی: Rolling Sky

در این مطلب با بررسی Rolling Sky درخدمت شما هستیم. بازی که ممکن است در زمان نصب و دیدن آیکن آن، ساده و کوچک به نظر […]
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶
gameclass_littlenightmares

بررسی بازی Little Nightmares-وحشت و گرسنگی

اگر از علاقه مندان بازى های  Limbo و Inside، آثار محبوب استودیو Playdead هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما بازى Little Nightmares را تجربه کنید. […]
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶

چرا گیم میکر را انتخاب کردم؟

در این مقاله به بهانه جشن تولد 5 ساله شدن گیم میکر استودیو، نگاهی به ویژگیهای ممتاز این انجین نسبت به سایر انجین های بازی سازی […]
فروردین ۲۰, ۱۳۹۶

چه درسهایی از موفقیت Downwell می گیریم؟سخنی با بازیسازان ایران

1: می توان با یک گروه کوچک و یا حتی یکنفره بازی بسیار موفقی ساخت. نمونه های بسیار موفقی از این بازیسازان در چند سال اخیر […]