مقاله
نوامبر 8, 2019

ترکیه بهشت بازی سازان

کشورترکیه در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در زمینه بازی سازی از خود نشان داده و رفته رفته به یکی از کشورهای تاثیرگذار در بازار […]
جولای 23, 2019
Mr Bullet

معرفی بازی اندروید Mr Bullet

معرفی یکی دیگر از بازی های ساخته شده با انجین فیزیک که می تواند مدت ها شما را سرگرم کند؛ در بازی Mr Bullet (به معنای […]
جولای 20, 2019
سند طراحی و توسعه بازی

سند طراحی و توسعه بازی – قسمت 2

در قسمت اول سند طراحی و توسعه بازی از اهمیت این سند گفتیم و توضیح دادیم که این سند معمولا از سه بخش اصلی تشکیل شده […]
جولای 20, 2019
game design document

سند طراحی و توسعه بازی – قسمت اول

یکی از اصلی ترین مراحل در ساخت بازی که از لحاظ اولویت زمانی هم  باید در همان گام های آغازین پروژه انجام گیرد، تنظیم سند طراحی […]
مارس 13, 2018

مسیر طولانی DYO

این مقاله ترجمه گفته های Jocia Rocancio برنامه نویس و یکی از گیم دیزاینرهای گروه بازی سازی Team DYO است. هفته گذشته، ما بازی خود با نام […]
نوامبر 12, 2017
ساخت بازی های آنلاین

متاسفانه موفق نمی شوید!

در طی چند سال اخیر موفقیت و محبوبیت روزافزون بازی های تحت شبکه اینترنت (بازی هایی که امکان مشارکت دو و یا تعداد بیشتر بازیکن واقعی […]
جولای 9, 2017
رویداد TGC

بررسی رویداد TGC :شروع خوب، پایان بد

بزرگ ترین رویداد بازی سازی ایران و حتی غرب آسیا، و یکی از 20 رویداد بزرگ  جهان در این زمینه در روزهای 15 و 16 تیرماه […]
جولای 3, 2017
گیم میکر استودیو 2

امکانات جدید گیم میکر استودیو 2 – Room Editor

گیم میکر استودیو 2: انجینی که کمپانی yoyogames در سال گذشته، بالاخره آن را منتشر کرد و انقلاب بسیار بزرگی را در تمامی جنبه های این […]
جولای 2, 2017
بررسی بازی Inside

بررسی بازی Inside : چیزهایی که هرگز نمی بینیم!

عناصر و المان های متفاوتی دست به دست هم می دهند تا یک بازی، تجربه ی خوبی را برای بازیکن به وجود بیاورد . از این […]
ژوئن 24, 2017

بازیباز را گمراه نکن!(گیم پلی و داستان-قسمت اول)

یکی از اولین نکاتی که قبل از شروع به ساخت یک بازی باید به آن توجه کرد، مشخص کردن هدف کلی برای بازیباز است. به طوری […]